keesengreet-fietseninspanje.reismee.nl

Bijna zo ver

We zijn nog steeds thuis, maar morgen gaat het echt gebeuren! We hebben allebei 5 tassen + stuurtas volgepropt. Greet leest de nogal sombere weersvoorspelling voor over de komende dagen in Spanje. We moeten op alles voorbereid zijn, vooral heel koude nachten (en regen). Misschien valt het wel mee. Maandag wordt onze eerste fietsdag en dinsdag al de grote bergrit over de Pourtalet ( 2000 m). Kans dat er nog sneeuw ligt...

We worden in ieder geval gesteund door de vele goede wensen en aanmoedigingen. Bedankt daarvoor! We hopen dat het jullie allen goed gaat.

Met fietsgroet,

Greet en Kees

Leen en Marijke

Heel veel succes. Jullie gaan eerst vliegen natuurlijk. Vind ik ook spannend en dan met de fietsen.....is voor jullie geen probleem denken wij. We zijn al benieuwd naar jullie verhalen.

Liesbeth en Jan

We hopen dat deze onderneming tenminste wordt wat jullie je er van verwachten.
Onder het motto: Hoe groter de uitdaging hoe groter de voldoening, zullen we jullie met veel belangstelling volgen. Succes en veel plezier.

Ineke

Als jullie arriveren...gaat de zon toch schijnen??

TRudy en Jan

We hopen dat jullie een fijne fietsvakantie hebben , zonder al te veel pech, en regen. Geniet er maar van, en we horen wel hoe de reis verloopt. Groetjes van ons beide.

Luuk & Jacqueline

Leuk dat ik je vanmiddag nog trof, Kees. Anders had ik niet geweten van dit avontuur.
Ik ga jullie zeker volgen. Een heel fijne vakantie gewenst! Met goed weer, liefst zonder pech en toch ook het nodige doorzettingsvermogen (maar dat laatste twijfel ik niet aan). Geniet ervan!

Middelste kind

Ook ik ben tamelijk jaloers hoor. Wat lijkt het me fantastisch om met niets meer dan spierkracht en doorzettingsvermogen (nou ja, en 5 tassen per persoon dan) een maand lang te ontberen, te ontdekken, te ontmoeten, te ont-konten en ontiegelijk mooie dingen te zien.
Fietsze!

Jannie van Doorn

Kees en Greet we wensen jullie een prachtige tocht toe met heel veel mooie herinneringen,jullie zijn ook wel echte doorzetters hoor maar gelijk hebben jullie en geniet ervan, wat leuk dat ook wij thuis weer mogen mee genieten,kijk er nu al naar uit! liefs Rijk en Jannie.