keesengreet-fietseninspanje.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Kees

Reacties

Reacties

A&K

Geweldig wat een vooruitzicht!
En wat leuk dat we weer mogen meereizen via jullie blog!
Veel plezier en kom vooral gezond weer terug!
Veel liefs A&K

Ella Bom

Wat een bijzonder route ik rij graag via de sitemet jullie mee
Wij wensen jullie mooie fietsvakantie toe.

Imker (nicht) Miek

Oh wat leuk weer. Je gaat zeker weer een mooie reis tegemoet. Misschien voegen Rob en ik ons bij je in Madrid, dat staat op onze agenda (ergens....). Als je in het zuiden aankomt is aan te bevelen Granada en Alhama de Granada (de badhuizen moet je zeker bezoeken). In Arenas del Rey heeft een goede imkervriendin van me een B&B en B(ijen), zie http://www.la-yesera.com/contact/. Als je er langskomt (ook als je er niet gaat slapen), breng dan de hartelijke groeten over. Heel veel plezier, fietsen is gezond, blijf gezond en fijn dat we je kunnen volgen.
Hartelijke groeten van je nicht Annemieke Timmerman.

Dick (Koelewijn)

Lijkt mee heel leuk jullie te volgen . ziet er uit als een fantastische route , Veel (fiets) plezier !
en gezond blijven ! groet, Dick

Jan de Jonge

Wat leuk om te zien en mee te beleven wat jullie op jullie tocht tegenkomen en ervaren. Veel plezier en we zien jullie gebruind en getaand terug.
groet Coby en Jan

Toos en Ad.

Wij wensen jullie veel succes en geniet van het mooie Spanje.
In vier weken 2000 km fietsen, met behoorlijk veel klimwerk, is een uitdaging die jullie zeker zal gaan lukken. Wij willen jullie graag volgen.
Hartelijke groeten, Toos en Ad.

Peter

Zie uit naar de verhalen. Mooie reis gewenst

Piet en Joke

Leukl!! Kunnen we meegenieten.
Fijne reis, mooi fietsweer en weinig wind!

Ascha

Heel veel plezier en zet hem op. Benieuwd naar jullie belevenissen. Goede reis.

marty

sorry, was iets fout gegaan , MARJOLIJN WAS VANAVODN HIER EN HEEFT ME GEHOLPEN OM DE FOUT TE HERSTELLEN . iK BEGREEP AL NIET DAT IK NOG NIETS HAD GEHOORD. wAT EEN PRACHTIGE FOTO''S, JULLIE ZULLEN WEL GENIETEN EN NU NIETS MEER KWIJT RAKEN HOOR,TOT DE VOLGENDE VLOG , VEEL PLEZIER, LIEFS , mARTY Ik heb al heel lang niet op de computer gezeten, effe wennen , doe alles op mijn I Phone.vandaar de fouten!!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!